Gloria Stella

Kaolin calcinatu

U kaolin calcinatu hè urigginatu in i Stati Uniti, inizialmente per caccià u valore di carbone organicu in u kaolin molle è migliurà a bianchezza di u pruduttu.In seguitu, a ghjente hà utilizatu stu metudu per processà u kaolin à misura di carbone, è pruducia prudutti cù prestazioni, high-grade, è valore assai più altu di caolin ordinariu.Allargà assai a gamma di applicazioni di caolin.U mo paese hà risorsi abbundanti di caolin di misura di carbone, è a calcinazione hè un prucessu chjave essenziale per a terra alta di misura di carbone.

U scopu principale di a calcinazione di caolin hè di:
1. Eliminate u carbonu urgànicu è altri minerali impurità per migliurà u biancu.
2. Eliminate l'acqua è i gruppi hydroxyl di Kaolin per aumentà u voluminu di u vacu è a reattività chimica di u pruduttu calcinatu, migliurà e proprietà fisiche è chimiche, è scuntrà diverse esigenze d'applicazione.U caolin calcinatu hè sguassatu da a struttura o acqua cristallina, carbone è altri sustanzi volatili, è diventa kaolinite, u nomu cummerciale hè "caolin calcined".
U caolin calcinatu hà i vantaghji di una alta bianchezza, una piccula densità di massa, una grande superficia specifica è u voluminu di pori, una bona absorption d'oliu, una coperta è una resistenza à l'abrasione, è un altu insulamentu, resistenza à u clima è stabilità.

Features:
1. A cumpusizioni chimica hè stabile, u rapportu molar di Si02/Al203 hè 2/1.
2. A bianchezza hè pura è stabile, a dimensione di particella hè ultra-fine, è a larghezza di distribuzione è u residu di sieve sò bassu.
3. A forma di cristallu flaky hè cumpletu, a dispersione hè bona, u putere di copre hè forte, è a floatability hè bona, è ùn hè micca faciule di precipitate.

Usi di Kaolin calcinatu
1. Caolin calcined for coating
Scopu di l'applicazione: Diversi tipi di rivestimenti, cumprese pitture di lattice, rivestimenti in polvere, rivestimenti à base d'oliu è altri campi.
Caratteristiche di u produttu: alta bianchezza, granulazione di particella fina, inerzia chimica, alta capacità di copertura, fluidità ideale è floatability, low cost, etc., chì ponu riduce a necessità di tinture caru;In più di e caratteristiche cumuni sopra, hà ancu i vantaghji di a forma irregulare, eccellenti proprietà ottiche, un altu tassu d'absorzione di l'oliu è a concentrazione di u voluminu di pigmentu, micca faciule d'età, resistente à l'usura è faciule d'emulsionà in acqua o medium oliu, è hà un altu putere di ocultazione.A più impurtante hè chì pò rimpiazzà u diossidu di titaniu caru, è pò riduce u fenomenu di fotocoagulazione causatu da l'usu di diossidu di titaniu quandu si mischia è utilizatu;soprattuttu per a fabricazione di pigmenti simili à lattice, pò fà chì u revestimentu hà megliu opacità è resistenza à a corrosione.Migliurà a durezza è a qualità di a film di revestimentu.

2. Caolin calcinatu per gomma
Scopu di l'applicazione: ogni tipu di prudutti di gomma è prudutti di plastica è guaine di cable, strata d'insulazione di cable è PVC, PE è altri materiali di cable.
Funzioni di u produttu: una distribuzione di particella raghjone, una texture pura, un cuntenutu bassu di impurità, un tenore di caolin più grande di u 98%, una bona dispersibilità, una grandezza di particella fina, una bona affinità cù a gomma è u plastica, assai migliuratu in a trasfurmazioni di gomma è plastica.Hà una bona inerzia chimica è ùn reagisce micca cù droghe o altri reagenti chimichi à a temperatura di l'ambienti, migliurà cusì a resistenza à a corrosione di i prudutti di cable;un altu refrattariu pò migliurà a temperatura di denaturazione termale di i prudutti di cable;Eccellenti proprietà d'insulazione elettrica, etc.

3. Caolin calcinatu per a ceramica
Scopu di l'applicazione: ceramica elettrica di alta è bassa tensione, ceramica d'usu di ogni ghjornu, ceramica sanitaria di custruzzione, ceramica resistente à a corrosione chimica è smalti per l'arti è l'artigiani.
Caratteristiche di u produttu: alta bianchezza, alta purezza chimica, alta refrattarietà, bona dispersibility è fluidità, è alta predictability A forma pò esse cambiata arbitrariamente senza cracke, è a forma pò ancu esse mantenuta intacta dopu à sguassà a forza esterna, è hà una bona formazione, proprietà di essiccazione è sinterizzazione.I prudutti di u focu anu e caratteristiche di culore biancu, compattezza, alta forza meccanica è altu rendiment.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022